Vés al contingut

"El pacient ha de ser la principal prioritat del teu negoci"

Diliara Lupenko

Chief Operations Officer d'Impress

Compta amb més de 15 anys d’experiència en el sector de la consultoria, de l’estratègia corporativa i de l’emprenedoria. Després de treballar a multinacionals, el 2019 funda Impress inspirant-se en la seva experiència personal amb l'ortodòncia invisible.

L’any 2019 Diliara Lupenko va fundar Impress amb Vladimir Lupenko i Khaled Kasem per oferir un servei d’ortodòncia invisible, accessible i personalitzat, que pogués monitoritzar-se mitjançant una aplicació mòbil on el pacient i el professional poguessin fer un seguiment continuat. 

L’any passat, la tecmed va tancar una ronda d’inversió de sèrie A per valor de 41 milions d’euros, aconseguint col·locar-se al capdavant de les principals operacions de la història de la BioRegió. Amb aquest finançament, l’startup va poder obrir a Barcelona la seva pròpia fàbrica d'alineadors, una de les més grans d'Europa d'aquest tipus i diversificar el seu servei amb clíniques especialitzades en tractaments per a joves i adolescents. Actualment, la companyia compta amb més de 120 clíniques a Espanya, Itàlia, el Regne Unit, França, Portugal, Suïssa, Alemanya i Ucraïna.

En aquesta vídeo-entrevista l’emprenedora comparteix la història personal i la idea d’on sorgeix Impress, desvetlla com ha aconseguit tenir un equip involucrat en el projecte i avança els propers reptes de l’empresa. 

 

 

Subscriu-te a les nostres newsletters

Totes les novetats de Biocat i del sector de les ciències de la vida i la salut a la teva safata d'entrada.