"El pacient ha de ser la principal prioritat del teu negoci"
Diliara Lupenko
Compta amb més de 15 anys d’experiència en el sector de la consultoria, de l’estratègia corporativa i de l’emprenedoria. Després de treballar a multinacionals, el 2019 funda Impress inspirant-se en la seva experiència personal amb l'ortodòncia invisible.
L’any 2019 Diliara Lupenko va fundar Impress amb Vladimir Lupenko i Khaled Kasem per oferir un servei d’ortodòncia invisible, accessible i personalitzat, que pogués monitoritzar-se mitjançant una aplicació mòbil on el pacient i el professional poguessin fer un seguiment continuat.
L’any passat, la tecmed va tancar una ronda d’inversió de sèrie A per valor de 41 milions d’euros, aconseguint col·locar-se al capdavant de les principals operacions de la història de la BioRegió. Amb aquest finançament, l’startup va poder obrir a Barcelona la seva pròpia fàbrica d'alineadors, una de les més grans d'Europa d'aquest tipus i diversificar el seu servei amb clíniques especialitzades en tractaments per a joves i adolescents. Actualment, la companyia compta amb més de 120 clíniques a Espanya, Itàlia, el Regne Unit, França, Portugal, Suïssa, Alemanya i Ucraïna.
En aquesta vídeo-entrevista l’emprenedora comparteix la història personal i la idea d’on sorgeix Impress, desvetlla com ha aconseguit tenir un equip involucrat en el projecte i avança els propers reptes de l’empresa.