La investigadora de la UPF Núria López-Bigas rep el Premi Banc Sabadell
<p>El guardó, dotat amb 50.000 euros, reconeix la seva contribució al desenvolupament de nous mètodes bioinformàtics per a l’estudi del genoma del càncer </p>
La doctora en Biologia per la UB i cap del Grup d’Investigació en Genòmica Biomèdica de la UPF de Barcelona, Núria López-Bigas, ha estat guardonada amb el XIè Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica.
Aquest premi representa un reconeixement a la seva contribució al desenvolupament de nous mètodes bioinformàtics per a l’estudi del genoma del càncer. El grup que lidera, se situa a l’àmbit de la bioinformàtica i es dedica a estudiar els genomes dels tumors en cerca de mutacions rellevants per al seu desenvolupament.
El Premi Banc Sabadell està dotat amb 50.000 euros i vol reconèixer la trajectòria d’un científic jove, amb projecció de futur i que hagi desenvolupat la seva carrera a Espanya.