El Pitch Training Program obre inscripcions i torna amb un format híbrid
<p class="p1">El programa, que començarà al setembre, consta de dues fases: la primera individual i personalitzada i la segona grupal</p>
La pandèmia ha posat de manifest que les presentacions online han arribat per quedar-se. És per això que, amb l’objectiu d’adaptar-se a les noves necessitats del sector, la segona edició del Pitch Training Program es realitzarà amb un plantejament híbrid, on els participants podran aprendre a defensar els seus projectes o startups de forma online i presencial.
Un inversor pot arribar a sentir i veure cada mes desenes d’idees i presentacions. Més enllà del potencial i de la qualitat de la recerca, què pot fer que una d’elles destaqui sobre la resta? Com convertir i adaptar una idea en una història que els enganxi? Amb aquest objectiu, Biocat torna a llançar el Pitch Training Program, un programa específic per a projectes i startups que vulguin millorar la seva presentació davant d’inversors, corporate ventures i scouters del sector de les ciències de la vida i la salut.
Els participants del Pitch Training Program comptaran amb 2 sessions formatives individuals que es realitzaran en format presencial, de 90 minuts cadascuna, durant les quals rebran feedback sobre la seva idea de negoci, missatges clau, narrativa i diapositives, així com sobre la seva performance davant l’audiència. La formació, que durarà tres mesos i s’allargarà fins el novembre, anirà a càrrec de Luis Ruiz-Avila i Diana Sansó, reconeguts experts sectorials que ajudaran a millorar tant la forma com el contingut dels missatges.
Per finalitzar el programa i com a novetat d’enguany, els alumnes tindran l’oportunitat de practicar l’après davant d’un panell de 3 experts incloent inversors. Aquest esdeveniment es durà a terme el 14 de desembre i es realitzarà en format virtual, moment en què els participants hauran d’adaptar la presentació a l’online.
L’èxit de la primera edició amb la participació de 14 projectes i startups va confirmar la necessitat de continuar impartint un programa com aquest. De fet, els participants van destacar la qualitat i l’experiència dels mentors, així com la capacitat de poder obtenir un feedback bidireccional amb ells.
El preu del programa és de 200 euros per projecte o startup i inclou les tres sessions, calendaritzades en setmanes diferents entre setembre i desembre del 2021. Les places estan limitades a un màxim de 9 projectes i s’assignaran per ordre d’inscripció fins a esgotar l’ocupació. Si esteu interessats heu de reservar aquí.