Startup Support Program 2024
El programa, impulsat per Biocat i la consultora internacional Alira Health, ofereix la mentoria d’un equip experimentat de consultors i consultores que avaluarà la teva empresa i dissenyarà un roadmap per accedir al mercat, principalment francès, alemany, italià, britànic i espanyol a empreses enfocades en teràpies avançades i emergents.
Presencial
Anglès / Castellà / Català
4 setmanes
Barcelona
0€
L'startup Support Program 2024, impulsat per Biocat i Alira Health, ofereix assessorament personalitzat en market access per part d’un equip experimentat de consultors i consultores a empreses i startups de terapies avançades i emergents de la BioRegió.
El programa en detall
El programa ofereix una mentoria de 40h repartides en 4 setmanes a 3 empreses de la BioRegió que inclou una reunió inicial, un anàlisi de fons, una sessió d'orientació per a sol·licituds de reemborsament, les revisions de sol·licituds i una consulta addicional.
A més, les startups seleccionades podran obtenir:
- Revisió de la informació interna proporcionada per les empreses per entendre en profunditat el producte, els objectius i les aspiracions.
- Avaluació de la maduresa del producte objectiu des d'una perspectiva de market access.
- Identificació i priorització dels buits crítics.
- Desenvolupament d’un full de ruta d'accés al mercat d'alt nivell amb activitats clau basades en l'anàlisi de bretxes.
- Orientació i suport en els propers passos
Metodologia
El programa Startup Support Program 2024 utilitza la metodologia de puntuació de maduresa i la metodologia de priorització de bretxes basades en la documentació i la informació de l’empresa per identificar en quin punt es troba i les seves debilitats.
Consta de 5 fases:
- Documentació interna: presentació de la informació de l’empresa i del seu portfolio.
- Reunions internes: Avaluació de maduresa i altres comunicacions internes.
- Eina de maduració: estratègia comercial, visió general de la malaltia que cobreix la solució, proposta de valor del producte, i anàlisi dels competidors.
- Puntuació de maduresa: Avaluació i coneixement de la maduresa de l'accés al mercat, identificació de les principals debilitats en l'estratègia d'accés al mercat i establiment dels propers passos.
- Priorització de carències: Identificació de riscos d'accés al mercat.