Una trentena d’empreses i entitats de la BioRegió de Catalunya, encapçalada per Biocat, participen a partir d’avui i fins al dimecres 17 de novembre a Bio-Europe Munich, l’edició de tardor del congrés de partenariat més gran d’Europa, que se celebra dos cops l’any.

Els assistents podran donar a conèixer els últims avenços en biotecnologia i biomedicina i establir contactes amb possibles socis. Els organitzadors preveuen que més de 1.600 empreses i 2.800 líders de la indústria biotecnològica i farmacèutica hi assisteixin, xifres que representen un creixement del 13% respecte a l’any anterior. A més, estan programades més de 10.500 reunions one-to-one per fomentar les col·laboracions.

La presència catalana ha registrat un creixement comparativament major. Enguany hi assisteixen 27 empreses catalanes (un 25% més que l’any passat), d’un total de 53 empreses espanyoles que s’hi han apuntat. Entre les companyies catalanes presents, hi trobem Almirall, Advancell, Archivel Farma, Ferrer Group, Isdin, Lacer, Oryzon Genomics, Palau Pharma, entre d’altres, i institucions com l’Institut Universitari de Ciència i Tecnologia.

Bio-Europe Spring

L’edició prèvia de primavera de la fira Bio-Europe es va celebrar el passat mes de març a Barcelona. Liderada per Biocat, Bio-Europe Spring va representar l’edició amb més èxit i amb més participació (1.788 delegats de 1.061 companyies) de la seva modalitat. En aquesta trobada es van realitzar més de 9.000 reunions one-to-one entre les empreses participants que es va traduir en nombrosos acords de tipus comercial, financer i de recerca.

Biocat és l’organització que coordina, dinamitza i promou la biotecnologia i la biomedicina a Catalunya. Impulsada per la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona, integra també diverses empreses i entitats de referència del sector.

Per a més informació:
Gabinet de premsa de Biocat: F&A • Tel. +34 93 419 19 86 • slazaro@filloy.com

Contactes:
Adela Farré (Biocat) • Tel. +34 93 310 33 69 • M. 626 992 057 • afarre@biocat.cat
Silvia Labé (Biocat) • Tel. +34 93 310 33 69 • M. 662 315 400 • slabe@biocat.cat