Biocat impulsa la comunicació com a element clau de l'estratègia empresarial de les companyies del sector biotecnològic
La sessió formativa es farà el proper 14 d'octubre, de 9h a 18h, al Museu Colet de Barcelona.
![](/sites/default/files/styles/default_2000px/public/content/image/migrate/blog/biocapsula_comunicacio_ok_1.jpg?itok=d6FO59op)
La comunicació estratègica en la formació dels professionals del sector biotecnològic centra la nova edició del programa Biocàpsules que organitza Biocat per al proper dijous 14 d’octubre, de 9h a 18h al Museu Colet de Barcelona, i que ja va registrar un gran èxit participatiu en la primera sessió celebrada el passat mes de maig.
Aquesta Biocàpsula vol impulsar els professionals del sector a valorar la comunicació com un element essencial de l’estratègia empresarial i com una eina clau per aportar valor a la companyia en aspectes tant rellevants com la reputació, la imatge i la credibilitat de l’organització.
Impartida per la directora general de Hill&Knowlton Espanya i consultora en comunicació en l’àmbit de les ciències de la salut, Eloisa Alonso, i el director general de Hill&Knowlton Barcelona, Ramon Vilamitjana, es tractaran els següents temes:
- La comunicació com element clau en l'estratègia empresarial
- Funcions de la comunicació en la creació de valor
- Com comunicar?
- La comunicació en l'àmbit de la biotecnologia i biomedicina
- Elements estratègics de la comunicació
- Presentació de casos d'èxit
- Cas pràctic sobre un escenari
Amb una metodologia eminentment pràctica, amb aquesta iniciativa els assistents podran conèixer casos d’èxit i aprendre a comunicar. Així, Helena Perelló, responsable de Màrqueting de Laboratorios Dr. Echevarne i assistent a la primera sessió en Comunicació estratègica del mes de maig ha destacat que aquesta biocàpsula li ha permès “conèixer les diferents realitats i experiències concretes d’empreses i organismes del nostre sector”. Per la seva part la responsable d’R+D d’Avinent, Carme Vendrell, ha assenyalat que una bona estratègia empresarial inclou tant “una bona gestió com una bona comunicació. La comunicació planificada que respon a una estratègia corporativa aporta valor afegit a la companyia. A més, les Biocàpsules tenen un format molt encertat, concís i dinàmic”.
Aquesta sessió posa punt i final al programa d’enguany de les Biocàpsules i que ha tractat cinc àmbits estratègics –Negociació per a directius de la biotecnologia, Desenvolupament de negoci, Comunicació estratègica, Gestió de projectes i Gestió estratègica de la propietat industrial–, amb l’objectiu que cada professional pugui adquirir els coneixements necessaris per millorar la competitivitat de la seva empresa.
Dia: 14 d'octubre de 2010
Hora: de 9h a 18h
Lloc: Museu Colet • C/ Buenos Aires, 56 • Barcelona
- Inscriu-te (Últimes places)
- Galeria de fotos (Flickr)
- Notícia relacionada (22/6/2010)
- Notícia relacionada (1/6/2010)
- Notícia relacionada (13/5/2010)
- Notícia relacionada (19/4/2010)
- Notícia relacionada (12/4/2010)
- Notícia relacionada (18/3/2010)
- Nota de premsa (22/6/2010)
Més informació: Biocat • Secretaria tècnica de les Biocàpsules • Tel. +34 93 310 33 30 • innovacio@biocat.cat