Patronato de Biocat, 2023

Els seus membres són designats pel Govern de la Generalitat i l’Ajuntament de Barcelona, per diferents organitzacions empresarials (Farmaindustria [5], CataloniaBIO & HealthTech [3] i Fenin Catalunya [2]) i per diverses organitzacions com el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (COMB), l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP), l’Associació Catalana d’Entitats de Recerca (ACER), la Xarxa de Parcs Científics i Tencològics de Catalunya (XPCAT) i el col·lectiu d'hospitals universitaris; cadascuna d'aquestes entitats proposa un membre.

Sus miembros son designados por el Govern de la Generalitat y el Ajuntament de Barcelona, ​​por diferentes organizaciones empresariales (Farmaindustria [5], CataloniaBIO & HealthTech [3] y Fenin Catalunya [2]) y por diversas organizaciones como el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (COMB), la Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP), la Associació Catalana d’Entitats de Recerca (ACER), la Xarxa de Parcs Científics i Tencològics de Catalunya (XPCAT) y el colectivo de hospitales universitarios; cada una de estas entidades propone un miembro.

• M. Hble. SR. Pere Aragonès i Garcia, Presidente de la Generalitat de Catalunya y Presidente del Patronato de Biocat
  • Hble. Sr. Manel Balcells i Díaz, Consejero de Salud y Vicepresidente Primero del Patronato de Biocat
  • Hble. Sra. Natàlia Mas i Guix, Consejera de Economía y Hacienda
  • Hble. Sr. Joaquim Nadal i Farreras, Consejero de Investigación y Universidades